Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Acelaşi timp,vremuri diferite - ep.1,2,3

Aceeaşi întrebare, două răspunsuri.Aceeaşi situaţie, doi protagonişti.Cine sunt protagoniştii ?
Toma Ciobotenco, 8 ani, fiul meu.
Mircea Popov, 85 de ani, bunicul meu.
Normal, e blogul meu.

De mult îmi doream acest proiect.În mare parte, din curiozitate.Am vrut să văd ce diferenţe apar atunci cînd un om la început de drum şi unul cu mult mai multă experienţă răspund la aceleaşi întrebări.
Ce a ieşit, judecă fiecare.Aştept, pe bune, cu maxim interes comentariile voastre.

Tehnic vorbind, au ieşit vreo cîteva episoade deoarece nu se pot posta filmuleţe prea lungi,pe de o parte, iar pe de altă parte, un interviu prea lung ar plictisi. 
Astăzi, primele 3 episoade.

Eu vreau să mulţumesc încă o dată atît lui Toma cît şi străbunicului pentru răbdarea cu care s-au lăsat torturaţi de mine.
Acelaşi timp,vremuri diferite - ep.1
Acelaşi timp,vremuri diferite - ep.2
Acelaşi timp,vremuri diferite - ep.3

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!