Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

joi, 14 aprilie 2011

RAIN

Politica nu merită nici o atenţie.
Televiziunea nu merită nici o atenţie.
N-am mai văzut nici un film bun.
N-am mai ascultat nici o trupă deosebită.
Mondenităţile dăunează grav sănătăţii creierului.
Da, în România e cel mai rău, m-am plictisit să scriu despre asta.În general, toate cărările publicistice sunt ultrabătătorite şi pline de noroi.
Pentru că sunt tot în pauză de idei, am să vorbesc tot prin imagini despre starea asta de primăvară-iarnă.Iată nişte poze făcute în ziua săptămînii care îmi place mie cel mai mult : duminică.































Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!