Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

miercuri, 4 mai 2011

Cine stă de şase în spatele blogului?

     Cu un curaj demn de un exhibiţionist oriental, iată, îmi expun aici în toată nuditatea audienţa mea.Parcă ar scrie pe ea Made in China, atît e de mică!E atît de mică, încît doar chinezii scriitori pe bobul de orz ar reuşi să scrie pe ea Made in China. Mă rog, a fost şi bolnavă...Da, ştiu, n-am mai scris de mult, dar aşa am avut ocazia să văd audienţa de avarie: şase internauţi!
     Premiul de fidelitate al acestui blog se acordă celor şase cititori ai mei care nu m-au părăsit în acest lung şir de zile de căutare a inspiraţiei.Pe care apropo, n-am găsit-o.Aşa au ajuns ăştia şase să ia premiu, altfel scriam ceva de mai importantă inspiraţie.Ceea ce ar fi fost, bineînţeles, o premieră.Suntem deci şase şi cu mine şapte indivizi care intrăm aproape zilnic pe acest blog adormit, care, în aceste condiţii, ar trebui să se numească Alba ca Zapăda.Sau albă ca foaia de monitor cînd nu scrii pe ea.
   Dar cine sunt aceşti nefericiţi cu vieţi atît de goale încît nu au ceva mai bun de făcut decît să clickăie p-acilea, pă elucubraţele mele întinse care-i primeşte?
   Six six six ză nambăr of ză bist...asta îmi aduce aminte pe lîngă Airon Meidăn şi de felul acela bărbătesc de mîncare.Cică de ziua mamei mîncarea oficială va fi MAZĂRE, iar de ziua taţilor va fi FAZĂRE.Complicat.
   Referitor la mîncare, am un prieten care se chinuie şi el cu un blog culinar.Are cam vreo şase sute de vizitatori unici pe zi şi nu e pe departe unul dintre cei mai tari bloggeri.Mişto, veţi zice.Bine că nu cunosc unu care să scrie despre fotbal, acolo să vedeţi haite de e-suporteri, tot felul de cîini roşii sau roşi de frustrari.
   Dar eu nu scriu pentru cîini, ci pentru oameni.Oamenii adevăraţi sunt cel mai rar lucru pe lumea asta. Şi cel mai de preţ, dacă stai să te gîndeşti. Or fi mai mulţi, nu ştiu eu de ei, nu ştiu ei de mine, probabil.
Oameni adevăraţi, vă iubesc! Nu e mult, dar ăsta e premiul vostru.Dacă v-aş cunoaşte, v-aş mulţumi personal.Dacă v-aţi semna pe comentarii, v-aş cunoaşte.
Vorba aia, ne semnăm toţi şi o dăm anonimă!
Nu mi-e clar, ori mi-am adus aminte un banc, ori l-am inventat acum: ştiţi de ce au chinezii ochii oblici? Pentru că se forţează, mijindu-i, să-şi vadă puţa în oglindă.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!