Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

marți, 15 noiembrie 2011

"Trage de mine caracterul meu de fier"

"...cercetari recente au aratat ca fierul si in special excesul lui in organism ar fi mai degraba asociat cu doua boli cu mare risc de mortalitate: cancer si boli cardio-vasculare."
sursa:


  Ştiţi piesulicea lui Moga cu Ghiciţi-voi-cine, în care nişte băieţi vor tot mai sus.Înainte, muzica românească ne asigura că la fetele toate le place pe la spate.Acum, studii recente arată că băieţii vor tot mai sus.Bun.
Ceea ce nu ştiţi este că această piesă poate fi lăudată ca rasistă.Pentru că îi exclude pe ţigani.Cum?Simplu, gîndiţi-vă, dacă vreun ţigan ar descoperi că posedă caracter de fier, care ar fi primul lucru pe care l-ar face?Corect, l-ar vinde la un centru de colectare!
Se zvoneşte că la centrele de colectare fier şi metale, s-au primit tot felul de lucruri ciudate, ţiganii fiind foarte creativi.Unul s-a prezentat cu o colecţie de CD-uri Heavy Metal, furată de prin Vama Veche.Altul,tovarăşul primului, a vrut să vîndă aceluiaşi centru de colectare pe însuşi posesorul colecţiei de CD-uri deoarece acesta era plin de piercinguri şi dormea beat-ţapăn.Non stop. 
  Oameni activi, întreprinzători, normal că au ajuns să reprezinte România în lume şi străinii să ne confunde cu ei.Chiar şi o mare parte din români, rămaşi fără identitate naţională din cauza securiştilor de la putere care ne fură de la revoluţie încoace, s-au altoit pe tulpina lor, în loc să-i altoiască pe ei.
  Dar să încheiem tot cu muzică.Să ascultăm refrenul micului furăcios de fier :

Ai mei,ai mei,ai mei
N-au avut habar
Cît de mult,cît de mult,cît de mult
Pot eu să car!
Acum,cînd pe poliţişti i-am uns,
Nu mă mai saltă nimeni pe suuuuuus!
Mînca-v-aşi!...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!