Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

duminică, 29 ianuarie 2012

I SHOULDN`T BE ALIVE

   


   



     Cum să nu te inspire acest titlu de emisiune?
Ca român de rînd, de la naştere pînă la moarte şi puţin după (noi trăim,votăm şi plătim întreţinere şi facturi încă o vreme după ce popa a luat banii, sarmalele şi vinul aferent plecării noastre definitive sub hotarele patriei), te ocupi cu supravieţuirea în condiţii absurd de extreme şi extrem de absurde în acelaşi timp."I shouldn`t be alive" devine astfel, nu o concluzie, ci o mirare, o stupoare. Acest titlu ar trebui tradus şi imprimat pe cărţile de istorie ale României.
  Dar să facem prezentările.I SHOULDN`T BE ALIVE e o emisiune născută şi crescută prin canalele Discovery, în care ni se prezintă poveştile unor cetăţeni ce s-au aventurat în natură şi natura a avut ceva împotrivă.Se pare că naturii nu-i plac aventurile de o noapte, aşa că rupe nişte oase şi-i mai ţine cîteva nopţi în sînul dumneaei.Drept pentru care, protagoniştii emisiunii ajung la un pas de moarte.După care îşi bagă minţile în cap pentru că au un contract cu Discovery şi supravieţuiesc oarecum miraculos.Bun pînă aici.
  Nu ştiu dacă producătorii emisiunii sunt mulţumiţi de rating, dar eu vreau să-i ajut să-l mărească, pe sistemul mamaie, vrei nu vrei, eu te ajut să traversezi.
  Nu te poţi adresa mereu aceleiaşi categorii de public.Oamenii se plictisesc.Sau îmbătrînesc şi mor.Sau vor fi acaparaţi cu totul de Facebook.Cheia supravieţuirii unei afaceri, dar mai ales a dezvoltării acesteia e diversificarea ofertei şi extinderea tipologiei clienţilor-ţintă.Ptiu! trebuie să mă spăl pe dinţi după ce am rostit cuvintele anterioare, mă scuzaţi că folosesc limbaj corporatist de vînzări.Adică să vinzi şi la altfel de oameni decît clienţii tăi obişnuiţi.
  Un pas esenţial e adaptarea titlului emisiunii, pentru a deveni inteligibil şi atractiv categoriei de privitori căreia i se adresează.Oficial, la noi, titlul emisiunii a fost tradus LA UN PAS DE MOARTE.
 Astfel, pentru manelişti emisiunea se va numi OOOOOOOOOOOF, MOARTEA MEA!.Este de luat în calcul şi propunerea EREA SĂ DAU ZÎLE DĂ LA MINE.
Pentru beţivi, emisiunea va curge sub genericul LA UN PAS SĂ BEAU APĂ.
Pentru ţigani, salba de episoade ale emisiunii va zdrăngăni sub titlul LA UN PAS DE CARTE.
Emil Boc îşi asumă răspunderea pe titlul LA UN PAS ÎN EMISIUNEA LUI ANDREI GHEORGHE.
La OTV, producţia va fi preluată în stil talk-show şi diaconizată EXTRAORDINAR! SENZAŢIONAL! ÎN DIRECT! AR FI TREBUIT SĂ FIU MORT? DA-25564, NU-38652.
Pentru cocalari, e suficient genericul SĂ MOR IO!
Pentru popi, LA UN PAS DE UN JOB.
Pentru piţipoance: FATĂ,LA UN PAS DE VIRGINITATE, GEN!
Pentru Oana Zăvoranu: SĂ MOARĂ MAMA!
Pentru Andreea Esca: LA UN PAS DE ADIO ROMÂNIA,ADIO BUCUREŞTI,ADIO SALARIU!
Pentru Dan Voiculescu: LA UN PAS DE MOARTE ELECTORALĂ! TRAIANE, ŢINE APROAPE!
Pentru Moarte: LA UN PAS DE ELENA UDREA.
Roberta Anastase va viziona nenumărate episoade ale serialului LA UN PAS..DOI PAŞI..TREI,PATRU...800 DE PAŞI DE MOARTE.
EBA: LA UN PAŞI DE DECESURI.
 Şi, în sfîrşit, multaşteptata adaptare pentru nimeni altul decît Zeus, cum i se mai spune preşedintelui Traian Băsescu, cu speranţa că,în sfîrşit, i se va rupe filmul : VIAŢĂ DE PREŞEDINTE,NICI NU ŞTII, CÎT DE SCURTĂ AI ÎNCEPUT SĂ FII!

VIZIONARE PLĂCUTĂ!
celor care mai sunteţi în viaţă...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu