Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

sâmbătă, 3 august 2013

Cine n-are un bătrîn, să-și cumpere o blondă

    Vine omul de la muncă. Sau de la serviciu dacă are serviciu. Obosit. Umilit. Neplătit. Amendat. Înjurat. Excrocat. Păcălit. Mai pe românește, românizat. Înfometat, se gîndește, firesc, la o bere rece. Mai cumpără două-trei prostioare la promoție și ajunge acasă. Scoate jugul de pe grumaz, pantofii din picioare, berea din frigider, intră în sufragerie și rămîne trăznit: nevastă-sa se învîrtea prin casă, ținînd în mînă un goblen reprezentînd emblema echipei Steaua, complet dezbrăcată!
  Așa ceva nu te așteptă acasă în fiecare zi, trebuie să recunoașteți: un goblen cu Steaua, cusut complet!
  Revenindu-și din șoc, începu să observe și alte detalii:
- Da ce-i cu tine, așa dezbrăcată, s-a stricat aerul condiționat sau ce?...
   Și, în timp ce acele trei puncte de suspans din finalul întrebării de mai sus, născute din othellianul ”sau ce?” se îndepărtau în zare ca oile patronului echipei Steaua, eroului nostru începu să-i miroasă ceva necurat, o bănuială cumplită, ca o brînză stricată în burduful sufletului. Totul se leagă: el a venit acasă mai repede ca de obicei, așa e. Iar dînsa n-a mai avut timp să...pur și simplu a prins-o asupra faptului! Agonie și extaz. În ordine inversă: din extazul goblenului terminat, omul nostru se prăbuși în agonia celui mai negru gînd:
- Mă, tu ai ars friptura! Ai ars friptura și încerci să-mi distragi atenția cu bronzul ăsta de ”Purcica”!
- Nu dragă, tocmai ce au fost pe la noi cumnata, vecina și cumătra și am jucat striptis pe dezbrăcate.
- Strip-poker se zice. Poker pe dezbrăcate, traduse soțul care, de cînd o luase, rupea cîteva cuvinte pe blondoneză.
-Da, corect. Chestia e că după ce au plecat ele am uitat să mă mai îmbrac și am început să strîng. Și am observat că strîng mult mai bine dezbrăcată.
- Interesant, sorbi el o gură de bere, și cum îți explici asta, care ar fi motivul?
- Dragule, sincer, nu-mi explic. Dar uită-te și tu ce repede strîng: în juma de oră am strîns peste două mii de ”LIKE„-uri!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!