Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

luni, 1 decembrie 2014

Parfum de ”Anonimul”

 Am să vă prezint două filmulețe:

         Filmulețe, ei sunt cititorii. Cititori, ele sunt filmulețele. După cum vedeți, sunt gemene. Nu întocmai identice, după ce ajungi să le cunoști un pic, remarci cîteva diferențe.

         Prezentările fiind făcute, putem trece la dans.

La dansul care face subiectul ambelor filmulețe.

De fapt, e aceeași înregistrare. Doar că, în al doilea video am adăugat muzică pe fundal. Am anulat sunetul original și am lăsat doar piesa aleasă pe baze, să zicem, intuitive. S-a ”lipit” destul de bine,zic eu. E vorba de celebrul tango din la fel de celebrul ”Parfum de femeie”, cu și mai celebrul Al Pacino. O mare cantitate de celebritate pusă în slujba unor dansatori ”anonimi”, dacă-mi permiteți o glumiță...vedeți voi, acțiunea s-a petrecut pe durata festivalului de film ”Anonimul”, de la Sf. Gheorghe, în Delta Dunării. V-am mai povestit despre treaba asta. Gata, nu mai aruncați cu legume degerate, știu, v-am făcut capul poliedru regulat cu subiectul ăsta! Și n-am să mă opresc aici.



  Iată înregistrarea originală. Realitatea frustră. Fără muzică, fără nici un fel de prelucrări. Era pe la prînz, o așteptam pe Stela cu meniurile (în final, chiar apare, pe post de cortină). Se întîmplă chestii faine la festivalurile astea care reunesc oameni frumoși. Pentru o scurtă perioadă de timp, ești pe planeta ta, printre ai tăi.





  Și acum iată cum arta întîlnește arta, peste timp și spațiu, și cum, în mod miraculos, formează un întreg. ca niște bucățele de puzzle. Iar întrebarea fără răspuns e ”Ce reprezintă puzzle-ul ăsta?”.

 Pentru o vizionare mai bună, selectați ”vizionați pe youtube”, sau dați click pe acest link:
https://www.youtube.com/watch?v=PtkPCoSniTA

 
     De remarcat cum se potrivesc și celelalte zgomotele din senzaționala scenă a filmului, culese la pachet cu tangoul, mai ales atunci cînd ea, dansatoarea, rîde un pic. Uitați-vă la tînăra din înregistrare cum dă capul pe spate de parcă ar fi rîsul ei. Vorba aia, rîzi, tu rîzi, dar parcă e rîsul tău!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!