Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

marți, 24 mai 2016

2 tickets to midnight

   Așa se vine seara, de la serviciu. Cu ceva de pus pe masă. Cu ceva bun.
  Faza mișto a fost cînd am intrat hotărît în Cărturești, m-am dus direct la front desk și am cerut, abrupt, 2 bilete la Iron Maiden. Cu fața asta de contabil rural, de navetist pe Iași-Hîrlău. Atît fata din spatele tejghelei, cît și colegul ei, au avut nevoie de cîteva secunde bune pentru a procesa ceea ce li se întîmpla. Am savurat din plin acele momente. Dragii de ei, probabil nici nu erau născuți pe cînd noi răgușeam la primul concet Iron Maiden, în 1995.
  După ce a reușit să lipească, mental, toate aceste secvențe din filme total diferite, atît ca genuri cît și ca epoci, d-șoara cărturească a egalat, întrebîndu-mă ceva, ce m-a luat, la rîndul meu, pe nepreparate:
- Doar la un concert doriți bilete?
Or fi mai multe concerte cu Iron Maiden și nu știu eu?! Or fi cîntînd Iron Maiden în deschidere la cineva?
M-am abținut cu greu să o întreb dacă mai are bilete la Fuego...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!