Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

vineri, 24 octombrie 2014

Zgura verde de acasă

Băi, da chiar nimeni nu-i spune o vorbă bună și Serenei?!...că e și ea un suflețel, acolo...ia să fiu eu singurul român care sare, consolator, fileul: fato, nu-i dracul chiar atît de negru! Scuze, nu am vrut să fac nici o aluzie! Hai să încerc altfel: și bărbații plîng cîteodată...Sorry! Nu mai plînge, că pătezi cu rimel tricoul original de pe tine. Și e păcat, pentru că e alb...mai bine renunț, nici asta n-a ieșit prea grozav.
Lasă, Sere, nu te mai plînge că ai pierdut pe serviciul tău. În România avem o vorbă: bine că ai serviciu!
`Zgura mamii lor de singaporezi cu turneul lor cu tot! După turneul ăsta, toți polițiștii din SUA își vor cumpăra rachete de tenis. Atît au înțeles ei, că așa e legal să bați negrii.
În vorbe, România, e ”OLE!!!OLE!!!OLE!!!URAAA!!!” pentru Simona Halep.
În fapte, o răzbună cu vîrf, îndesat, game, set și meci pe Serena Williams”: lasă, Simona, că te întorci tu acasă, la mizeria noastră de zi cu zi! Nu ți-am dat nimic, nu te-am ajutat cu nimic, ți-am pus cîte piedici am putut, dar cînd ai reușit împotriva tuturor românismelor, tare ne mai împodobim cu tine!
Și-ți mai luăm și din bani, ceva, impozite, acolo. Sacrificiul tău, cîștigul nostru.
Apropo, vă rog, terminați cu glumițe de genul ”Serena e neagră de supărare”, ”Serena go bananas”, ”Black tragic woman”, ”Cine mi-a bătut maimuța”, ”Singapoor Serena”...nu că ar fi discriminatorii, dar sunt slabe și răsuflate rău de tot.
 Serena, fii bărbată!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!