Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

vineri, 10 ianuarie 2020

Plec la Roma!


Și ce dacă ianuarie e miez de iarnă?
Și ce dacă îți intră gerul pe sub haină?
De-ți  degeră în tine pân` și clona?...
Îmi bag picioarele și plec la Roma!

Conturul meu din geamul nopții
Îl las să-și plângă singur forma
Iar liliecii să își sugă singuri colții,
Îmi bag picioarele și plec la Roma!

Adio ambuteiaje și șoferi retarzi
Adio voi, sinucigași alcoolici și petarzi
Adio vouă, ce vă sticlește-n piept ca o medalie, voma,
Îmi bag picioarele în voi și plec la Roma!

Și înainte ca vremuri oncologice să vină
Ca ploaia peste vinovații fără vină,
Îmi iau și îngerul, iau și fantoma,
Îmi iau și zborul, plec la Roma!

Epilog

M-am dus ca prostu', m-am antrenat la sală,
Să pot căra imens bagaj de cală!
C-am adunat bagaj cu tona...
Zis și făcut: îmi iau familia și plec la Broșteni.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!